Followers

Monday, May 9, 2011

Giveaway MACARON : By Imaan09 & Cik Ims

***
Tempahan macaron di buka dengan rasminya.
Jadi kepada sesiapa yang berminat, bolehlah membuat tempahan. Berikut adalah kriteria2 macaron hasil tangan Cik Ims.

  • Harga macaron Cik Ims ialah RM1.70 untuk sepasang macaron.
  • Kuantiti minimum yang boleh di tempah adalah sebanyak 10 pasang macaron.
  • Perisa macaron Cik Ims yang ada setakat ini adalah coklat ganache, raspberry ganache, mint ganache, & peanut butter.
  • Cara penghantaran macaron. Terpulang kepada pelanggan. Cik Ims tinggal kat Sg.Chua Kajang. Kalau ada sapa2 tinggal dekat2 sini, bolehla Cik Ims direct bagi fresh macaron. Tapi bagi yang tinggal jauh, bolehla Cik Ims poskan macaron tu. Dan dijamin 90% macaron tidak akan hancur dalam proses pengeposan. 
Jadi kepada yang berminat atau ada sebarang persoalan, bolehlah menghubungi Cik Ims
0149502700 @ email di faznyzah_12@yahoo.com 

***

Fenomena Macaron tengah berleluasa sekarang ini. Munna dah pernah merasa sekali macarons ni...sebab harga dia mahal kena berkira sangat bila nak membelinya. .. Tapi ada yang baik hati nak bagi macaron percuma ni... korang nak tak 

KLIK SINI UNTUK INFO 

Aduhai meleleh air liur tengok macaron yang di buat oleh Cik Ims.  Sapa yang nak merasa macaron yg Cik Ims buat sendiri boleh baca info di atas ye